Citroën Inspired By You

FILM KOJI OŽIVLJAVA POTPIS BRENDA

Citroën Inspired By You

Citroën pokreće novu kampanju brenda sa porukom “Naša vizija mobilnosti odražava vašu želju za slobodom”. Ovaj novi međunarodni film ističe potpis CITROËN INSPIRED BY YOU, koji je, već oko 100 godina, inspirisan životom ljudi i njihovom željom za mobilnošću i slobodom. Film prikazuje Citroën-ovu priču,pomerajući reflektor prema nekim od legendarnih vozila iz njegovog nasleđa.

INSPIRISAN VAŠOM ŽELJOM ZA SLOBODOM OD 1919!

Od modela 2CV do CX-a, od Traction-a do Méhari-a, od modela Type H do Visa, od CX-a do C4 Cactus-a, preko konceptualnog vozila Cxpérience, C3 Aircross-a ili C4 Cactus-a, već godinama Citroën posmatra ljude, njihove snove o avanturi, o izletima sa porodicom ili sa prijateljima, kako bi im ponudio vozila koja su u skladu sa njihovim životom. Nova zvanična kampanja oslikava istoriju koja je počela 1919. godine: “Naša vizija mobilnosti odražava vašu želju za slobodom”. Film nas vodi kroz različite epohe, u kojima Citroën-ovi modeli postaju deo želje za slobodom jednog auto-stopera. On, po redu, ulazi u svaki od ovih modela… A svaki model predstavlja jednu epohu.   Autostoppeur2CV_1400X800

2CV I TYPE H: od 1948. godine

2CV
Pri prvom, zapaženom, pojavljivanju na sajmu u Parizu 1948. godine, 2CV je opisan kao «četiri točka ispod kišobrana» koja mogu da «prenesu košaru sa jajima kroz polje, a da se ne razbije nijedno». TPV «Très Petite Voiture (Veoma malo vozilo)» je predstavljalo pravu bombu na tržištu. Proizvedeno je 3 868 634 primeraka.
2CV_747X400

TYPE H
Sada, u celom svetu, poznat kao Food Truck, Type H je legendarno vozilo koje je, tokom 40 godina, pokazivao efikasni dizajn koji je bio inovativan za jedno dostavno vozilo iz tog perioda. Tokom njegovih slavnih godina, proizvedeno je 473 289 primeraka.
TypeH_747X400

MEHARI, CX I VISA: OD 1968. DO POČETKA 90-IH

MEHARI
Vozilo čuveno po svojoj 100% plastičnoj karoseriji koja je otporna na ogrebotine i koroziju, Méhari je imao reputaciju korisnog i ekonomičnog dostavnog kabrioleta.
Mehari_747X400CX
Izabran za vozilo godine 1974., CX predstavlja, 70-ih godina, Citroën-ovo premijum vozilo. Ono po čemu je, naročito, inovativan je pristup komandama bez pomeranja ruku sa volana. Za 15 godina, prodato je 1 169 695 primeraka.
CX_747X400VISA
Visa je iznenađujuća mala berlina. Različite specijalne serije, naročito za sportska takmičenja, naglašavaju njenu reputaciju. Tokom 10 godina, proizvedeno je 1 254 390 primeraka. 1988. godine, GTi verzija se pojavila u čuvenoj reklami sa nosačem aviona Klemanso (Clémenceau).
Visa_747X400

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: OD 2016. GODINE

C3 AIRCROSS
C3 Aircross, koji je predstavljen na sajmu u Frankfurtu 2017. godine, razlikuje se od ostalih SUV-ova na tržištu po svom dizajnu, udobnosti i modularnosti za primer. Konektovano vozilo koje je opremljeno sa 12 tehnologija za pomoć u vožnji, C3 Aircross je već prodat u 60 000 primeraka.
C3Aircross_747X400C4 CACTUS
Veoma udoban Citroën-ov hatch, novi C4 Cactus je prvo Citroën-ovo vozilo koje, u Evropi, uvodi oslanjanje sa hidrauličnim progresivnim jastucima.
C4Cactus_747X400CXPERIENCE
Predstavljen na sajmu u Parizu 2016. godine, konceptualno vozilo CXPERIENCE ponovo osmišljava kodove premijum berline i omogućava Citroën-u da istakne svoju kreativnost po pitanju dizajna, udobnosti i tehnologija.
CXperience_747X400ISTORIJA LOGOTIPA CITROEN

1900. godine, Andre Citroën uspešno eksploatiše patent o zupčanicima u obliku duplog ševrona, simbol koji ponovo koristi 1919. godine kada pokreće proizvodnju automobila.
Između 1921. i 1936., oval je zamenjen šestougaonikom plave pozadine na kojoj su žuti ševroni, a zatim se pojavljuje ime Citroën.
Početkom 30-ih godina, paralelno se pojavljuje još jedan logotip koji predstavlja labuda koji pliva u Citroën-ovim ševronima, simbol novih plutajućih motora.
1959. godine, žuti ševroni su postavljeni preko bele elipse, a 1966. godine, ime Citroën je upisano u plavi pravougaonik.
Od 1985. godine, kako bi se osavremenio imidž brenda, Citroën usvaja logotip sa belim ševronima u crvenom pravougaoniku.
2009. godine, novi logo se sastoji od 3D hromiranih i zaobljenih ševrona sa, ispod, crvenim Citroën potpisom. 2016. godine, otkrivena je nova i pročišćena 2D verzija.
Logosavecdates_597X500