October 5, 2022

«CITIZEN – MOBILITY SERVICES BY CITROËN»: NOVI POTPUNI KOMPLET USLUGA ZA ZEN I ODGOVORNO ISKUSTVO MOBILNOSTI

  • Citroën predstavlja «CITIZEN, Mobility Services by Citroën». Ova inicijativa odražava program Citroën Advanced Comfort® i, na taj način, proširuje posvećenost brenda dobrom osjećaju koji je više od udobnosti u kabini.
  • Ovaj program objedinjuje, pod jednim imenom, skup usluga za odgovorniju i opušteniju mobilnost.
  • Razna ponuđena riješenja imaju za cilj jačanje povjerenja i sigurnosti kupca, od kupovine vozila, preko svakodnevne upotrebe, do održavanja.
  • Raspoređene po čitavoj gami, ove usluge su prilagođene kupčevim potrebama, kupljenom modelu i izazovima našeg društva.
  • Među već dostupnim uslugama su: Citroën Advisor koji omogućava da se dobije nezavisno mišljenje o prodajnom salonu i njegovim uslugama, o on-line zakazivanju, ili VideoCheck koji olakšava dolazak u servis, ili PHEV Plug-In Reminder i PHEV Connect koji prate klijenta dok koristi svoj plug-in hibrid, eSolutions usluge Free2Move-a za lakše javno i privatno punjenje.
  • Tokom godine će biti predstavljene i druge inovativne ponude, kao što je opciono osiguranje prilagođeno načinu vožnje, koje nudi Stellantis Insurance, novi ugovor za održivu i odgovornu uslugu koja daje prednost recikliranim delovima, PHEV Reward Programme za plug-in hibridna vozila.

5203b87a7d953972709cc09e192a2f524ed1370f

Nakon svetske prezentacije novih C4 X i ë-C4 X, Citroën želi da ide dalje od jednostavnog fizičkog komfora njegovih modela i otkriva «CITIZEN – Mobility Services By Citroën», program usluga osmišljenih za opuštenije, odgovornije, umirujuće i bez stresa iskustvo u automobilu.

Direktno fokusiran na potrebe njegovih klijenata i sa ciljem da objedini, pod istom oznakom, inovativne usluge, ovaj program će postepeno da se širi po čitavoj gami sa ciljem da poveća osjećaj spokoja kod Citroënovih vlasnika.

« Citroën je već dobro poznat po svom programu Citroën Advanced Comfort, koji se brine o svojim kupcima nudeći izuzetnu udobnost u svojim vozilima. Sada našu pažnju proširujemo na sve elemente koji olakšavaju upravljanje električnim vozilom ili vozilom sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem», objašnjava Loran Barija, direktor za marketing i komunikacije Citroëna. « Kao deo naše želje da mobilnost učinimo dostupnijom, odgovornijom i mirnijom, CITIZEN predstavlja posvećenost Citroëna da olakša život svojim kupcima i poveća njihov osećaj prijatnosti postepenim lansiranjem novih iskustava i poboljšanjem postojećih usluga.  Njegovo ime govori samo za sebe: Citroën želi da kupce učini odgovornijima i više zen, u postupku koji je uz njih u svakom trenutku».

8332866632ebfd4f57b55b4bbe0849c941a6d80f

  1. USLUGE DOSTUPNE ZA CELU GAMU
  • Spokoj pri svakodnevnoj upotrebi:
    • My Citroën Assist: koji vam omogućava da, u bilo kom trenutku, pozovete Citroënovu asistenciju, 24h/24, i da budete lokalizovani u hitnim slučajevima.
  • Spokoj pri održavanju vozila:
    • Citroën Advisor vam omogućava da pročitate komentare kupaca za sva prodajna mesta/servise.
    • On Line Booking vam omogućava da lako zakažete termin u kom god želite servisu.
    • 24/7 vam omogućava da ostavite vaše vozilo u vrijeme koje odaberete.
    • Videocheck omogućava da razumete, preko video snimka, detalje oko eventualnih dodatnih intervencija na vašem Citroënu.
  • Odgovornost pri korišćenju
    • Novo u 2022. – OPCIONO OSIGURANJE PRILAGOĐENO NAČINU VOŽNJE koje nudi Stellantis Insurance: Na vozilima koja imaju konektovani uređaj za telematiku, moguće je prikupljati podatke o njegovim performansama i načinu vožnje direktno iz vozila. Citroën će da ponudi kupcima konektovano osiguranje, čije se premije mogu smanjiti u zavisnosti od podataka dobijenih od vozila za vreme vožnje. Uz odgovornu i pozitivnu vožnju, kupci će imati koristi od dodatnih popusta izračunatih na osnovu tri podatka – davanje gasa, kočenje i brzina. Ovi podaci se belježe tokom putovanja i analiziraju se svakog mjeseca kako bi se definisao rezultat vožnje koji određuje dodatno smanjenje koje može da se iskoristi za sledeću godinu.
  1. USLUGE OSMIŠLJENE ZA ELEKTRIČNU MOBILNOST
  • Spokoj pri svakodnevnoj upotrebi
    • Pristup eSolutions Free2Move-a: poboljšana usluga koja pomaže kupcima da pronađu najbolje riješenje za punjenje, i tokom vožnje i kod kuće. Ova riješenja, naročito, pomažu vozaču da, pomoću pametnog telefona ili navigacionog sistema povezanog sa vozilom, pronađe stanice za punjenje u blizini. Pošto je povezan sa portalom Free2Move (koji ima pristup ka 195 000 stanica za punjenje), vozač može brzo da vidi dostupna mjesta za punjenje i njihove cene, kao i da otključa tačku punjenja korišćenjem aplikacije eSolutions Charging ili propusnice eSolutions.
    • Trip Planner: važna alatka da biste mirno stigli tamo gde želite uz upotrebu aplikacije My Citroën kako biste isplanirali vaše putovanje. Sa vaše sofe, možete, preko vašeg pametnog telefona, da konsultujete različite opcije rute do vašeg odredišta. Aplikacija vam prikazuje stanice na svakoj ruti, kao i procenu potrebnog vrijemena u zavisnosti od sadašnje napunjenosti vozila i, ako je potrebno, vrijeme koje je potrebno za punjenje. Kada izaberete rutu, direktno šaljete iz aplikacije konektovanog interfejsa My Citroën Drive Plus u, na primjer, ë-C4 X i spremni ste da krenete.
  • Spokoj pri povremenim potrebama
    • Novo u 2022. – Predlog IZNAJMLJIVANJA VOZILA SA MOTOROM SA UNUTRAŠNJIM SAGOREVANJEM: vozači električnih vozila mogu biti zabrinuti zbog dugih putovanja, posebno u područjima gde je slabo razvijena infrastruktura za javno punjenje. Vlasnici ë-C4X mogu da iznajme Citroënovo vozilo na benzin ili dizel do sedam dana. Ako je potrebno, ovaj period može da se produži.
  • Spokoj i odgovornost pri servisiranju
    • Novo u 2022. – Predlog UGOVORA O ODRŽIVIM I ODGOVORNIM USLUGAMA: Citroën će ponuditi kupcima električnih modela mogućnost da iskoriste kompletni servisni ugovor posvećen njihovom vozilu, koji uključuje odgovorno korišćenje, kad god je moguće, recikliranih dijelova ili onih koji mogu da se recikliraju, kao i prerađenih dijelova koje je odobrio proizvođač.
  • Spokoj i odgovornost pri upravljanju hibridnim modelom koji može da se dopunjava
    • PHEV PLUG-IN REMINDER omogućava da se izvuče maksimum iz vašeg plug-in hibridnog modela. Vozilo analizira način korišćenja i, ako je potrebno, šalje obaveštenje na centralni ekran nakon pet dana i deset putovanja bez punjenja.
    • PHEV CONNECT, besplatna usluga koja se nudi profesionalcima, omogućava menadžerima voznih parkova da smanje potrošnju i emisije štetnih gasova tako što analiziraju potrošnju i punjenje podstičući povezivanje na utičnicu Citroën Plugin Hybrid svoje flote.
    • Novo u 2022. – PHEV REWARD PROGRAM će omogućavati kupcu da skuplja poene svaki put kad puni vozilo. Ovi poeni će mu omogućiti besplatno punjenje ili vaučere za putovanje vozom.

« Uz « CITIZEN – Mobility Services By Citroën », transformišemo iskustvo naših kupaca nudeći im posebnu pažnju sačinjenju od prijatnosti, koja je Citroënov zaštitni znak », izjavio je Loran Barija. « Iako je gama CITIZEN usluga već obimna, ovo je tek početak priče. Mi u Citroënu, namjeravamo da ponudimo, u celoj gami, još pristupačnija, odvažnija i održivija iskustva i usluge, koji su osmišljeni kako bi svima poboljšali život. »