CITROËN C3: 400 000 PRODATIH VOZILA ZA MANJE OD 2 GODINE!
Za manje od 2 godine od njegovog lansiranja, novi C3 je odabralo već 400 000 kupaca, od kojih 160 000 od početka ove godine. Ova činjenica ga čini najprodavanijim modelom Citroën-a. U Evropi, tokom prve polovine godine, porudžbine su porasle za 12%, čime ulazi u TOP 5 njegovog segmenta.
Lansiran prije manje od 2 godine, novembra 2016., novi C3 prodat je već u 400 000 primjeraka od kojih je 160 000 od početka 2018. godine. Uspeh 3. generacije ovog polivalentnog gradskog vozila omogućio je da se, u Evropi, broj porudžbina za C3 poveća za 12% tokom prvih šest meseci. Ovaj porast ga je uveo u prvih 5 iz njegovog segmenta.
„Best-seller“ game, novi Citroën C3 predstavlja prvi doprinos Citroën-ovoj komercijalnoj ofanzivi: tokom prve polovine 2018. godine, brend je zabeležio, na svetskom nivou, porast prodaje za 9% (u odnosu na prvu polovinu 2017. godine) sa rekordnim brojem prodaja u Evropi u posljednjih 7 godina.
Zavodljiva snaga modela Citroën C3 se ogleda kroz prodaju različitih verzija, koje su simbol ‘ljubavi na prvi pogled’:
- Oko 40% porudžbina sa najvišim nivoom opreme (nivo 3 ‘Shine’),
- Više od 65% prodaja sa opcijom u dvije boje,
- Više od 55% prodaja sa štitnicima Airbump®,
Oko 25% prodaja sa opcionalnom unutrašnjošću