Identitet

KREATIVNA TEHNOLOGIJA

01_histoire_identite_creativetechnologie_capture

Odajući priznanje dostignućima iz prošlosti, Citroën je 5. februara 2009, na rođendan svog osnivača, otkrio nov potpis brenda: Kreativna Tehnologija. Kreativna Tehnologija je pokretačka snaga Citroën-a i ona odražava sve načine izražavanja, kao i prirodnu i legitimnu teritoriju brenda u očima javnosti.
Kreativnost je usađena u DNK Citroën-a. Tehnologija je osnovni ulog za proizvođače vozila. Kreativna Tehnologija znači otići dalje od tehničkog i naučnog umjeća. To znači pronaći tačna, neočekivana rješenja… za nova vozila i nove usluge.
Kreativna Tehnologija je više od potpisa, to je Citroën-ovo obećanje.

ANDRE SITROEN (ANDRÉ CITROËN)

02_histoire_identite_andrecitroen_capture

Andre Sitroen (André Citroën) je rođen 5. februara 1878. i smatra se jednom od najznačajnijih ličnosti u industriji vozila. Iako je živeo u Parizu, putovao je u SAD i imao je velike ambicije za svoje preduzeće. Njegov se talenat može objasniti njegovom sposobnošću da vidi daleko u budućnost.
Imao je samo 24 godine kada je osnovao svoje prvo preduzeće, fabriku za proizvodnju zupčanika Citroën, koju je, posle prvog svetskog rata, pretvorio u fabriku za proizvodnju vozila. Njegova fabrika je postala model za produktivnost zahvaljujući metodama Forda koje je donio iz SAD-a. Njegova ambicija je bila da popularizuje vozila, da ih učini svakodnevnim predmetima.
Umro je 3. jula 1935. Daleko od toga da je zaboravljen: njegov talenat i smjelost su ostavili svoj trag do današnjih dana.

LOGO SA DUPLIM ŠEVRONIMA

03_histoire_identite_logo_capture

Godine 1900, prilikom putovanja u Poljsku, Andre Sitroen (André Citroën) je otkrio način izrade zupčanika u obliku ševrona (roga) i u toj tehnologiji je video način za započinjanje svoje industrijske karijere. Odlučio je da kupi licencu za ovaj postupak proizvodnje i osniva svoju prvu fabriku.
Godine 1919, kada započinje proizvodnju vozila, dupli ševron bira za amblem. Logo se menjao tokom vremena, ali zadržava svoju žuto plavu boju sve do 1980., a tada postaje bijel na crvenoj pozadini za dinamičniji izgled.
Od 2009, ševroni su oslobođeni svog okvira i predstavljeni u tri dimenzije. Time su postigli reljefnost, a dobili su i na snazi i materiji.